Ranni inşallah 🤲🏻 benim hep azdı sütüm beyefendi 4. Ay atağına bir girdi meme reddi tavana çıktı bizim 😩 5 aylık olduk neredeyse hala doğru düzgün meme istemiyor sütte azaldı tabi. Sağım yapacak vaktim yok hiç bırakmıyor beni gündüz doğru düzgün uyumuyor 🥲 Mama da çok istemiyordu da şükür düzeldi bu aralar o huyu