myangelson Ranni avent kullanıyoruz memnunum sadece akıtma yapmaya başladı onu da aldığım mağaza ile görüşeceğim
miniminibebek Ranni Avent çekemiypr bebek boşu boşuna alınan bi ürün bi saat boyunca bebek 10 ml alabiliyor 🤦♀️
senem0987 Avent alacağım ben ama 0+ ay olanından değil +1 ay aşmayı düşünüyorum çünkü 0+ ay da 2 delik varmış sanırım ve bebek çekerken zorlanıyormuş +1 de 3 deşik varmış ve çekmesi daha kolaymış instagramda iki üç kere karşıma çıkmıştı bu
Ranni miniminibebek bende çok ikilemde kaldım iyi bir şey olsun istiyorum ama kullanamadıktan sonra ne faydası var
Ranni mavim0 uyurken vermeyi deneyin bende kızımda çok zorlandım meme reddinde uyurken vere vere tekrar tutturdum
myangelson Ranni hayır 1 buçuk aylıkken falan aldık hiç zorluk yaşamadı 3 numara kullanıyoruz o zamandan beri
tonymontana Ranni philips avent natural response antikolik kullaniyorum 4 aydir kizima cok memnunum 5 tane var bizde
tonymontana Ranni hayir hic yasamadik bebegim 36 haftalik dogdu emme reflekai de wow iyi degildi ona ragmen hic sorun yasamadik
Ranni tonymontana çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için göz önünde bulunduracağım dediklerinizi