Rose_07 benim de alerjim var, hayatımda bir kere arı soktu, nerede arı görsem köşe bucak kaçarım. Maalesef arı kovucu sprey diye bir şey yok ama Türk kahvesi yakarsanız kokusuna gelmezler. Ben dışarıda biraz öyle rahat ediyorum, bu sene arı sayısında inanılmaz bir artış var