Selam kızlar. Benim babamda arı alerjsi var herhangi bir sokma durumunda iğne vurulmak hastaneye gitmek zorunda. Bu alerjinin kızıma geçmiş olma olasılığı var. Şuan 9 yaşında bu zamana kadar vakit bulup bir teste gidemedik. Hafta sonu tatil planımız var aranızda arı alerji testi yaptıran varmı? Nasil bakıldı ne zaman sonuç çıktı? Veya arı alerjisi olanlar kovucu sprey varmı?