mm_m954 Gkcgkc bu ara herkes bozuk yazmış bu test bozuk değil fazla idrar gelmiş bozuk olsa dahil t çizgi çıkmaz bu ara
mm_m954 Gkcgkc fotoğraf atsanana t çizgi kaldı mı sonradan beyaza dunyior canm o marka önemli olan te yer kalması
diesa_6 Gkcgkc benim normalde de geç yumurtlama oluyo bu kez çatlatma iğnesi vuruldum 11 12si çatlama bugün 9.gün ovulasyon sonrası
diesa_6 Gkcgkc bneim 2 gün önce silik çıktı bi testim bi tanesi tamamen boş çıktı. bugün de yine 2 test birden yaptım. aynı oldu biri negatif kaset olan da sizinki gibi çıktı dağınık ve silik çizgi