minnosumunmamasi aycabelgin0 doğurdunuz mu?ben de 38 hafta oldum artık gelsin istiyorum amma karnım hala yukarda
ikimelekannesi___ aycabelgin0 ya ben daha 33 haftayım ama hep düşük gitti karnım aynı sizin gibi hatta daha da düşük olabilir
Nioli Karın düştükten sonra doğum ne zaman oluyor? Bendede düştü geçen hafta karnım aşağı. Daha tık yok 37+2
ikimelekannesi___ aycabelgin0 bilmiyorum açıkçası ben düzenli kontrole gidiyorum bir sorun yok şimdilik sadece bana da farklı geliyor bu kadar aşağıda olması diğer iki çocuğum daha yukardaydı son haftalarımda düşmüştü
ikibebelianne-M aycabelgin0 tam göğüs altından bastırınca boşluk varsa düşmüştür ben düstü diyordum bariz elimle bos yeri hissediyordum dün doktorum onayladı o sekilde bakabilirsiniz