aycabelgin0 37+5 im kızlar sizce düşmüş mü karnım ben biraz aşağıda hissediyorum bir haftada önden gidiyor
mm_m954 aycabelgin0 aşağıa inmiş karnım evet ama utrasionda Bebek net görülür benim de aşağıa inmişti karnim ve doktor dedi zaten ama 23 haftalık inmişti ve 29 da doğum yaptım bazen bebek yukaryia tekrar çıkıyor ama benim çıkmadı gelmek istedi
aycabelgin0 mm_m954 gelmesini bekliyoruz artık bizde sizde sağlıkla almıştırsınız kucağınıza inşallah
Esseraa22 @aycabelgin0 bence düşmemiş daha var karın dustugu zman baya bı aşağı da oluyor sizinki daha yukarda daha var gelmesine