ikicocuklubiranne Merakliana adetimin ikinci günü kan vermiştim olamadım diye 659 çıkmıştı kişiye göre değişiyor sanırım 😊
Sarem ikicocuklubiranne bende adetimin geçmesini bekliyicem kuzu ilk gebeliğimde 6 gün varken ögrenmiştim 98 çıkmıştı sonuçum bu sefer adetimi bekliyim vermek için diyorum 😍
Merakliana ikicocuklubiranne ilk hamilelgmde 4. Gin verdgmde benmde 1100 cıkmıştı İkincide adetm 4 gün gectgnde 100 cıktı 🙊 dedm kesn kimyasal. Cok sukur degilmiş.
Tugbax68 Bende negatif sonuç alıp kanda pozitif çıkmıştı canım bi an önce kan ver folikasite başla kullanmiyorsan
Sarem Tugbax68 canım folik asit kullanıyodum zaten ben. İlk gebeliğimden sonra hiç bırakmadım. Doktorum kullan demişti
Deletedmom344 Sarem Yaaaa kuzummmm bence hamilesin hayırlı olsunnn😍😍😍😍Kürtaj sonrası böyle haberlere bayılıyorum❤️❤️
Rnhndkzn Okurken son bi senemi tekrar yaşadım 9 haftalık düşük kimyasal gebelik ve şu an 20 haftalık sağlıklı bi gebelik hemen git kan ver Pazartesi aynı saatte bi daha ver eğer 2 katından fazlaysa hayırlı olsun bebişin
Ilaydaile Sarem Hep hayırlısıysa olsun de bak ben 38 haftalık hamileyim hala Allahım hayırlı evlat olacaksa nasip et diyorum 😊
Deletedmom429 Tospik oyy kuzum maşallah sağolasin bitaneeemmm guzel dileklerin icin sag saglim saglicakla hayirli dogumlar diliyorum😊😊💙💜
newmomB Sarem yaaaa o kadar sevindim ki canım Allah’ın izniyle hamilesin inşallah hayırlı olsun 😍😍😍 Birlikte bekliyorduk önceden de önce @Selinnnce sonra sen inşallah darısı başıma benim de en tez vakitte 💕💕💕