FeriDee çok basit uygulama emin olun. Ben 2 haftada bir gidiyorum kontrole hep alttan yapıyor son 2 haftadır ilk alttan bakıp sonra üstten bakıyor. O alet çok kalın değil jel sürüyorlar zaten anlamıyorsun acı falan hiç yok. O kadar basit ki gerçekten.hiç korkma bence alttan yaptır çünkü alttan yapınca rahim ağzının açık mı kapalı mı olduğunu, rahim ağzı uzunluğunu en net ve doğru ordan görüyorlar