FeriDee 16+4 haftalık hamileyim. Az önce kırmızı şeklinde kanamam olduğunu fark ettim. Ağrım falan yok az bişey adet sancım oldu geçti ama. Sizce neden olabilir. Acile gitmeli miyim
Minaacit FeriDee 16+4 bence gitmelisiniz. Yani ilk haftalarda normal diyorlar ama yine de kahverengimsi olmasi lazim ki ilk haftalarda da degilsiniz yani bence ihmale gelmez.
NaimeYilmaz FeriDee bişeyde olmayablr düşükte olablr . 14.haftamda oldu kanamam kendimi fazla yormamdan olmus bı kanama yoktu ıcerde belli olmaz bu ısler doktorunuzu arayn bnce gıtmeden önce
Newheart AyeKantar normal derken ? Kimseye bu şekilde akıl vermeyin. Çok yanlış !!! Kırmızı leke varsa en yakın doktora gidin. Burda kimse doktor değil. Mantıklı insan doktora gidin der. Siz de öyle yapın. Cevap etiketi yanlış olmuş. Etiket normal yazan arkadaşa.....❌‼
Yayla Canım kan uyuşmazlığın varsa. Ondanda olur kanama. Çocuğun eşi aşağıdaysada olur kanama. Yinede doktora git
seon90 FeriDee bence doktoruna gitmelisin.bizim vericeğimiz cevaplar seni rahatlatmasın en güzeli dokturuna yada nöbetçi doktora git en azında bebeğini gör muayneni ol için rahatlasın
Gfrnszgn FeriDee bence doktora gitmelisin burda kimse doktor değil o yüzden sana tam anlamıyla doğru bilgi veremeyiz ihmal etme doktora git sorun yoktur inşallah
Elats61 Bence de doktora gitmelisin kanamalar problem çıkarabiliyor ihmal etme zaten doktor 15 dakikada muayene ediyor koşa sürüyor bende yaşadım
FeriDee Evet gittik alttan muayene istedi kabul etmedim. Ultrasonda baktı bebeği iyi kalbi falan atıyo dedi. Ayakları rahime doğruydu ondan olabilir dedi baskı yapmıştır dedi. Progestan istedim şimdilik bişeyimiz yok şükür yarın tekrar normal muayene olacam
Gks FeriDee alttan muayenede rahim ağzını ölçüyorlar, kısalma var mı açılma var mı diye. Karından bakılan net bilgi vermiyormuş. Alttan muayenenin Bebeğe zararından çok faydası var. En azından önlem alınması gereken bir durum varsa gerekeni yaparlar.
Tbrk FeriDee kahverengi kirmizi kadar tehlikeli degil. Bnmde hep kanamalarim oldu bi kez bakti alttan, bi sknti olmadi
Tbrk FeriDee canim aciklama iste o zaman, nedn ozellikle alttan diye. Ultrosonda gozukmuyormu net ne oldugu.
Askmeleyi FeriDee benim o haftada kanaamam oldu altdan bakti acilma varmi diye bisey olmadi cox sukur kanamam 1hafta surdu durdu 23haftalik olduk simdi oluyo bazen amma ben kendimi cok yormusdum doktor bana hamilelikte her kanama riskli dusuk tehlikesi sayiliyo dedi iyne filan yapti progestan icdim 15gun
[silindi] FeriDee 18+3 gebeyim ve alttan muayene oldum dün. Ve bu zamana kadar hep alttan oldum. Bi zararı olsa doktorlar bunu neden yapsın. Alttan muayene o kadar detaylı ve sağlıklı sonuçlar veriyor ki. Benim doktorum prof. Ve çok iyi ünlü bi doktorda. O alttan yapmanın zararı olduğunu bilse yapar mı. İlişki yaşayınca eşinizds aynısı olur eve emin olun alttan muayene çook basit acısız normal bir şey ve aleti ileri sokmuyorlar ki. Bence kesin alttan olun korkmayın