Necibece sizinle günümüz tam olarak aynı, ama ben sezaryen düşündüğüm için son 20 günüm kaldı 🦋 hastane çantasını vs henüz hazırlamadım, aynı bedende olmaya çok alıştım bu yüzden çok hüzünle doluyum. Tek problemim havanın çok çok sıcak olması onun dışındaki her şeyi bi şekilde çözüyorum ama buna katlanamıyorum. Hastane çantasını da daha fazla ertelemesem sanki daha iyi olacak gibi geliyor. İnşallah hepimiz gönlümüzden de geçenden daha iyi bir doğumla kavuşuruz bebeklerimize. 🌸