Adaklc6 Son 30 a girdik acayip bir korku sardı atlatırım üstesinden gelirim diyorum ama doğumdan cok korkuyorum suni sancı hele düşünmek bile istemiyorum 🥲 siz de durumlar nasıl ??
aysenuraskin Adaklc6 Son 27 gün benimde bu aralar nefes alamıyorum başım ağrıyor halsizlik zaten hiç geçmiyor hep böyle mi olacak bundan sonra diye içim sıkılıyor eski enerjimi özledim:( Sağ salim kucağımıza alalım inşallah doğum stresine hiç girmiyorum
Tugceasel21 Adaklc6 Doğumdan korkan ben ama 3 hamile kalan yine ben 34 haftadan selam benimkide normal doğum olucak çok aşırı korku var içimde 🥺🥺
YavruKurtveAnnesi Adaklc6 sonn 34 😊 hiç sıkıntım yok bi bu kadar daha taşıyabilirim😅 ama kasılma falan rahatsız ediyor
byz12nur Adaklc6 36+3 oldum sezeryan olacağım için en fazla son 15 diyebiliriz suyum az sanırım doktorum şuanlık hedef 37 hafta dedi en son sonrasını görebilir miyim bilmiyorum 🫠
Adaklc6 aysenuraskin amin hep böyle kalmiycaz elbet bende cok zorlanıyorum aşırı sıcak basması yorgunluk 5 dk yürüyüş bile zor geliyor 🥺
Adaklc6 Tugceasel21 sağlıkla gelsin 3 doğum yaptın korkuyorsun oyle mi 😃 ilkten sonra kolay olur diyorlar yalan mi yanı
miraygkt "#p37421968 Tugceasel21 diğerleri de normal mi olmuştu acaba? Bi de tam olarak korktuğunuz sancılar mı bebeği çıkarma anı mı ona göre korkcam ben de 😅🫣🫣
Hanife5656 Tugceasel21 merhaba benim de 3 hamileliğim 34 haftalık sıcaktan uyuyamıyorum bir an önce geçsin zaman istiyorum Rabbim sağ salim hayırlısıyla kucağımıza alalım
Naz3301 34+1 3. Doğumum psikolojik olarak hiç iyi değilim lavabodan çıktım artık cıs mi damladı suyu mu geldi anlamadım Doğuyorum diye ağlamaya başladım yarın kontrolüm var bakalım doktor ne söyleyecek
Adaklc6 Naz3301 sağlıkla gelsin inşallah psikolojiktir daha erken gelse agrı sancı falan olur heralde 3 doğummuş bilirsin
Naz3301 Adaklc6 sancım ağrım yok psikolojik de olabilir bilmiyorum ki idrar da olabilir aman of çok zor