ngboyar Ben 6+5 de gittim ilk olarak.Hem kese hem kalp atışı duydum çok şükür.10. Haftada tekrar gitmeyi düşünüyorum.Yarında sağlık ocağına görüneceğim baş dönmem başladı 2 gündür
Tatli_heyecan gizemeren01 inşallah hepimizin miğde bulantım oluyor yoğun bir şekilde onun dışında iyiyim sizde durum nasıll
ahsenimdeahsenim Bububu tup bebek mi sizinde.doktor clexana 5 gun ara ver dedi.tup bebekte illa kullanmak gerekmiki.dediginiz gb clexandan 3 saat snra geri basliyo lekelenme.
Bububu ahsenimdeahsenim evet tüp bebek ikiz gebelik. Bana kestirmedi de en azından 5 gün rahat ederdim her yerim mosmor. Ama yararı olmasa vermezler sonuçta. ertesi gün devam etmiyor 2-3 gün sonra tekrarlıyor uzun sürmüyor ama kontrole gidene kadar hep bi endişe olmuş oluyor
ahsenimdeahsenim Bububu 1 damla kirmizi sonrasi akinti seklinde kahverengi geliyor.kesilmisti clexani yapinca tekrar baslsfi.kac haftaliksiniz 7-+4benim bugun
katlav 5+4 te gidip keseyi ve yolk kesesini görmüştüm. Yarın 7 hafta olacak sabah randevum var inşallah kalp atışını da duyarım. 🙏🏻🙏🏻
gizemeren01 Tatli_heyecan bende bulantı yok çok şükür rahat geçiyor. Halsizlik uyku var sadece başka bir sıkıntı yok :)
bebek308_ Bububu onu budefa gitiğinde mutlaka doktoruna sor vala cnm benimki hiç bitmiyor bende bu cuma gidicem mutlaka anlatıcam derdimi bakalım ne diyecek doktorum 🤲🥺 hepimizin haında hayırlısı olsun cnm selametle kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🐣
gulceey Meleekdincc evet gittim çük şükür kalp atışını duyduk progestan fitile devam ediyorum sizde haberler güzeldir inşallah 🙏
Meleekdincc gulceey çok şükür bizde kalp atışını duyduk sadece 1 hafta geriden geliyormuş Dr sonra dan düzeliyor sorun olmuyor dedi ama insanın içinde şüphe kalıyor yinede
gulceey Meleekdincc hiç endişelenmeyin cihazdan cihaza değişebiliyor o ölçümler, hafta ilerledikçe kendini yakalar. Yakalamasa bile hiç birşey olmaz sağlıklı olsun büyüsün de önemli olan o.içinizi ferah tutun. Benimde sata göre 7+6 ama ultrasona göre 8+1
gizemeren01 Tatli_heyecan ay eveet çok değişik değişik rüyalar görüyorum. Birde film gibi yani korkutucu netlikte :))