Merveee6 Hiiiç korkmayın içinizi ferah tutun , ben normalde çok evhamlı pimpirik biriyimdir ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri asla kötü birşey düşünmüyorum sürekli olumlama yapıyorum kendi içimde.herşey çok güzel , herşey yolunda olması gerektiği gibi diye 🌼 birde gün içinde daralınca zikir çekiyorum, tavsiye ederim size de . Bu süreci bir daha yaşar mıyım bilmiyorum o yüzden tadını çıkarmak istiyorum 🌼