tirinitii malesef ki su da içiyorum fazla fazla mesela arkadaşım hiç dikkat etmezdi kola bile içerdi hamileliğin de maşallah 26 haftalık oldu şüphe ediyorum kendimden kahveyi bile kestim biliyor musun
Eşimde hep olumlu konuşuyor olucak kocaman olucak diyor doktor kötü bişey demedi geç döllenme zaten diyor oda beni mutlu etmeye çalışıyor ama ben çok karamsar bakıyorum artık böyle olmak ümitlenmekten daha iyidir, 2.8 diyince bir üzüldüm küçük çok küçük 💖🥲