MutluSema_ Kızlar merhabalar, yarın kontrolümüz var ve kalp atışını duymayı umuyorum dua ediyorum.. geç döllenme oldu biyolojik olarak 6+5 ama geriden geliyoruz bir hafta boyu 2mmdi 5 gün önce Dualarınızı istiyorum umarım bebeğim sağlıklıdır.
hivda21 MutluSema_ inşallah gönlünüzce olur güzel haberlerle dönersiniz benimde kontrolum salı bana yüzden90 kürtaj dediler bebeğin kalbi çok yavaşmış diye
tirinitii MutluSema_ merhaba naptın gittin mi doktora? Bana daha 2 gün var çarşamba gidicem o yüzden bi sen bi de @hivda21 hep aklıma geliyorsunuz üçümüze de dua ediyorum hep😭
MutluSema_ MutluSema_ ablamın da ikinci gebeliği ve kalp hızı artmıştı 8 hafta olana kadar bence doktora bağlı
merrrvees MutluSema_ inşallah duyarsınız bende 5+2 gitmiştim doktor demişti fetal bi bulgu yok bebeği göremiyoruz diye 6 haftada gittim kalp atışını dinledim
merrrvees MutluSema_ inşallah duyarsınız tez zamanda insana onu duymak umut oluyor yoksa kafada kuruyoruz 🩷
merrrvees MutluSema_ araştırma yaptıkça insanın kafası daha çok karışıyor akışına bırakmak daha iyi aslında ama biz anneler bunu yapamıyoruz
MutluSema_ merrrvees belki 3 ayı geçmek kısmet olursa daha iyi olur psıkolojimiz ultrason fotoğrafını gösteriyorum hep yakınlarıma sence nasıl diye haha sana bile göstermek isterdim içim rahat olmuyor bilen kişilere danışıyorum hep 🥲
MutluSema_ merrrvees herkesin farklı oluyor ona bişey diyemem ama soğukkanlı olmak daha iyidir her zaman ben geçen doktor randevumdan ağlayarak çıktım olumsuz konuşmadı ama sırf kalp atışını duyamadım diye oysa ki abartmamam lazımdı
MutluSema_ tirinitii gittim canıö ama durum kritik kalp atışı henüz çok yavas doktor da çok olumlu konuşmadı
hivda21 tirinitii Allah razı olsun sağ olun benimde aklimdasiniz gözüm hep forum da birinizin güzel haber vermesinde 🙏🏻 bende yarın 6 ya aldım randevuyu bakalım inşallah hayırlı güzel sonuçlar alırım
tirinitii MutluSema_ 5+6 diyor ama bu haftada nasıl duyulacak ki kalp atışı. Öncekine göre gelişmiş mi peki kaç demişti o zaman haftasına
zeynepulker0 MutluSema_ çok da doktorun dediğine bakmayın zaten 6 haftalık küçük yani 7 8 de daha net duyulur 7 haftalıkken iyi duydum ben doktorum da gayet iyi yerleşmiş bir sorun yok dedi
tirinitii MutluSema_ mesela benim önceki gidişimde 5 günde 1 günlük büyümüştü o yüzden doktor baya olumsuz konuştu 🥺
hivda21 MutluSema_ benimkide karından bakıldığında 8 haftalikti Vajinal ultrasona göre 6 haftalıkti kalp atışı yavaştı sizin vajinal ultrason mu yoksa karından mı bakıldı