NoName_ Seelinimo uni baby aldım kokusu yok ama yumuşatıcısını aldım onda koku var bende biraz güzel koksun istiyorum 🥲
Mrsz Kızlar benden tavsiye parfüm olmayanlardan alın .Ben de kokusunu çok takılırdım ama ciltleri çok hassas varsın kokmasın en azından alerji olmazlar.Granüllerin alerji yapma ihtimali daha az ya da yüzde yüz bitkisel parfümsüz sıvı deterjan alın
Denizj Mrsz kesinlikle katılıyorum bebeklerin kendi kokuları zaten mis gibi 🥰Ama granül deterjanlar makineye zarar verebiliyomuş.
benim-kalbim-o Seelinimo evet 2 seneden fazla kullandım temiz içerikli herhangi bir alerji durumu olmadı
minnakhanimmm Seelinimo mustela ve siveno arasında gidip geliyordum sivenonun hep içeriği hem yorumları daha hoşuma gitti onu aldım şampuan ve deterjan olarak
minnakhanimmm Eternal06 ben lekeler için my rabbit diye birsey aldım yorumları flan iyiydi ama daha kullanmadım
1rem Seelinimo siveno sıvı deterjan aldım ben içeriği temizdi kokusuda iyi bebeğimin kıyafetlerini ilk yıkarken kullandım leke çıkarıyormu bilmiyorum ona doğumdan sonra bakacağım belki lekeler için ekstra bir deterjan alabilirim