Leontiine momandrabbit yenileyebilirsin canım ama bu hafta kan yine vermen gerecek yarın verebilirsin kanı 😚
mmedinestlms momandrabbit en güvenilir test prodictor net sonuç almak istiyorsanız nöbetçi eczaneden test alın bununla yapın days doctor bende çok kez yalancı sonuç verdi
momandrabbit Beyzanury1234 deme öyle deme değildir belki😆😆Bu ara sıkı bi diyetteyim belki ondan geciktim diycem de🥹
bahar8 momandrabbit Evet şuan silik bir bir çizgi var.Kan verirseniz daha iyi olur.Güzel haberler alın inşallah 🙏
prenses34_ momandrabbit var cnm Bnmde böyleydi erken gebelik testi ve günüm geçmesine rağmen belli belirsizdi şimdi 11+6 haftalığız 🤰 sen yinede emin olmak için kan testi yaptır 😊
Hizliveofkeli momandrabbit başka bir marka ile teyit edin. Artımed falan olmasın tabi. Güvenilir bi marka
Deletedmom_297 Days doktor yalancı pozitif çok veriyor sat tarihinize göre çoktan çıkardı benim sat 17 haziran çizgiler kopkoyu days doctır artı med yalancı pızitif verir
MutluSema_ momandrabbit benim de öyle olmuştu şimdi 6 haftalık olduk ☺️ başka test varsa garantilemek için yine yap oda böyle çıkarsa kan testi verebilirsin hayırlısı olsun senin için 💖
Meryemysn momandrabbit şuan benim de öyle dün yaptım bundan da silik Yarn kan vercem sende kan ver cnm
Aleynadiyorki Evet var gözüküyor hamilelik. Bence acile gidin hemen betahgc testi verin veya tekrar idrar testi yapın
fatmadmrzn momandrabbit adet tarihimiz aynı bende geçen pazartesi yaptım test daha net çıkmıştı ama geç dollenmeden dolayıda silik çıkmış olabilir kan vermekte fayda var
Lena_919191 momandrabbit gecikmenin kaçıncı günü ? Çizgi var o bi kaç tane daha test alın birini tekrar bugün yapın birini de iki gün sonra yapın beta artıyorsa koyulaşma daha fazla olur eğer hastaneye gitme durumunuz yoksa ve hayırlı olsun inşallah:)
momandrabbit Lena_919191 gecikmenin 5. Günğ aslında. Artı med diye bi marka aldım ancak direkt tek çizgi çıkardı
Miracle_1 momandrabbit benimde bugün 5. Günü gecikme ama diğer adetim uzun sürdüğü için biraz daha bekleyeceğim haftasonu olmazsam yapacağım inşallah bende pozitifi görürüm 🙏🏻