Yenibirannee Seyda-06 2 hamileliğimde doğuma giderken bile içtim asla bırakamadım bu 3. gebeliğim 14. haftada bıraktım kısa sürdü mide bulantım
Zge12 Seyda-06 evet ben gece 2 tane içiyorum yeterli oluyor ama bi iki kez bırakmayı denedim yapamadım bişey yiyip içemedim doğuma kadar bundada devam 😀
Seyda-06 Zge12 bende ilaca rağmen kusuyordum baktım ilaç alsakda kusmuyorum artık dedim içmedim nerden aldım bu aklı bi bulan bulan günam beter oldu mecbur bi tane içtim sarhoş gibiyim
vilanelle Seyda-06 ben de böyle düğündüğümden ilacı çok az kullanıp bıraktım, hala bulantılar var ama azalıyo hissediyorum, siz de bırakın Hem bana da çok uyku yaptı onu da sevmiyordum
Seyda-06 vilanelle gün içinde uyumaya vaktiniz varsa alın ama yoksa mahvediyor aldıktan sonra serbemleştiriyor bu da bana beyni çok etkilediğini düşündürüyor
1kovakizi Seyda-06 ben 14 haftalığım geçen hafta nasıl olsa bulantım bitti diyip içmedim daha o gün kustum tüm gün sersemlik yaptı bana 🙄 galiba bırakamıcam
semaya Seyda-06 ben de 19 haftalığım dün hiç içmedim denemek istedim ama canım çıktı galiba geçmeyecek bu bulantılar 🥴
Eso-67 Seyda-06 ben şuan 39 haftalık olacam hala içiyorum bugün bitmişti ilacım çıkarmaktan mahvoldum hiç bişey yiyemiyor geçmiyor dogursam geçecek herhal
annepan 1.5 aylık hamileyim. Mide bulantım çok şiddetli, kendi tenimin kokusundan bile çok rahatsızım. İlaçtan korktuğum için içmiyordum ama dayanamayıp içtim. İçsem de bulantımı geçirmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.