Ben doğuma kadar kullandımz doğuma giderken bile içtim hatta ara ara bırakmayı denesemde hamilelik boyunca bıraktığım gün dayanamıyordum öylelikle bu kadar sürdü doktorumda sıkıntı yok içebilirsin diyordu zaten ben bı sıkıntısını yaşamadım bebeğim felanda gayet iyi bırakınca kötü oluyorsaniz bırakmayın bence