Dygus geçmiş olsunn üzmeyin kendinizi dinlenin bol bol. Forumda açılması olanları görmüştüm. Sebebini bilemiyorum tabii. Enfeksiyon olabilir belki, idrar tahliline bakılabilir. Kendi doktorunuz yönlendirmeyi yapacaktır diye düşünüyorum. Yatırsa bile duruma göre tedavi serum verilip takipten sonra taburcu ediliyor genelde. Ben de iki gün yattım kısalmadan. Dua edelim bol bol