Eskiden niye şekerli su verirdiler sütü gelmeyen anneler mama olmadığı için verirdiler. Ee ne olurdu hastane yok doktor yok bilgi yok hop çocuğun sariligi geçti diye diye günümüze kadar getirdiler. Çok tehlikeli ani şeker çıkmasına sebebiyet verirsiniz.