Yapmayın gözünüzü seveyim çocuğum 5 aylık 6. Ay dolmadan su vermeye bile cesaret edemiyorum ya bişey olursa diye toplumda kim ne derse desin aldırmayın bir başkasının bebeğine zarar vermeyen şey sizin çocuğunuzun hayatına mal olabilir evet sarılık bazen çok zor bir süreç bizde zor atlattık ama doktor tedavisi ile geçirin bu süreci bol bol beslensin bezi ne kadar dolar bol bol çiş yapar o kadar çabuk atlatır demişti doktorumuz hatta emziriyormusunuz bilmiyorum ama mama takviyesi bile yapın gerekirse ama bence öyle şeylere bulaşmayın derim 🤷🏻♀️