zeynepsena01 size tavsiyem çok ara vermeyin kızm hemen olmuştu bende yaşımız genç nasıl olsa ikincide olur bu hemen oldu diyerekten kızım 7 yaşındayken korunmayı bıraktım. Maalesef hayat insana neler getirir bilemiyoruz 33 yaşındayım şu an ve erken menapoz durumu çıktı rezerv dğşüklügü vs 40 yıl düşünsem aklıma gelmeyecek şey başıma geldi. Su an kızım 10 yaşında ve hala hamile kalamadım ne doğal ne tüp bebekle o yüzden size tavsiyem ve benim en büyük pişmanlığım çocukların arasına maksimum 3-4 yaş koyun o da maksimum. Eğer ikinci çocuğum olsaydı üçüncüyü de düşünüyordum ve onların arasına 1-.1 buçuk yaş koymayı düşünüyordum fakat benim planladığım gibi olmadı hayat farklı şekilde şeyler çıkardı önüme. Bu yüzden diyorum çok beklemeyin ikinci çocuk için bi 5-6 ay daha bekleyip ikinciyi düşünün derim
Erkek kardeşim ile benim aramda 1 yaş var keşke bende hemen düşünseymişim çok ta güzel büyümüşüz zor da olmamış