zeynepsena01 ilk çocuğum 7 yaşındaydı biz istedik olmadı uzun süre olunca da tabi birazcık kıskançlıklar oldu. Ama o kadar seviyor ki şimdi kardeşini tek çocuk büyütmek ne zormuş onu anladım aralarında ne kadar yaş farkı olsa da en azından oynuyorlar iki çocuk muhteşem bisey şimdi çok ara girsin istemiyoruz bari ikinci üçüncüyle oynar hemde beraber buyurler diye istiyoruz