HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Kızlar özellikle ikinci gebelik için soruyorum kaçıncı ayda tuttu sonrakinin tutması daha mı uzun sürüyor acaba 💗
mavipinokyo81 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilk gebeliğim ilk denemede tuttu ikinci için daha yeni denemeye başladık 1 ay kadar oldu bakalım ilk deneme de olacak mı 😇
prenses34_ HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI yani aslında şaka maka düşünüyorduk 😁iki oğlum var birde kızımız mı olsa diye tabi önce sağlıklı olması ama öyle yumurtlama günüdür odur budur hesaplamadan oldu şükür Rabbim isteyen herkese olmayanlara da nasip etsin inşallah🤲🥰
3_bebelianne HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilk kızım üç ayda ikinci yavrum 2 yılda zorla oldu🤣🤣üçüncü bebiş bikere kazara oldu🤣
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI 3_bebelianne ayy hepsi de değişik olmuş özellikle ikincinin 2 yılda tutup 3. Bebeğin kaza olması 😂😂
Yagmurtekinn HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilki normal yolla olmuştu 2 ay içerisinde hamile kalmıştım, ikincisi de tüp bebekle oldu ilk denemede tuttu💜
Mamiko_2020 Dış gebelik geçirdiğim gebelik 4-5.ayda ardından 6 ay korunma sonunda Kızım ilk ay şuan 2.ye hamileyim 10.ayda 😅
Halista HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI evet ilkinde planladığımız dönemde hemen olumlu sonuçlanmıştı 2 numarada en son tıbbi destek almak zorunda kaldık 😬