Derya6734 Brcm08 haber ver bende burada heyecanlandım senden haber bekliyorum açılman yok mu hiç ? Sağlıkla kucağına al inşallah Sezaryen olursa da olur canını sıkma dualarım seninle 😘🤲
Nurrrrr Brcm08 normali denediniz mi ? Tabbim sağlıkla huzurla anne babasıyla büyütmeyi nasip etsin insallah 😘
Brcm08 Nurrrrr aslinda normal dogum istiyodum catim bebegin pozisyonu uygundu Ama suyu erken geldi ve pesine dogum sureci baslamadi agri sanci acilma olmadi sabahi zor ettik bebegide riske atmamak icin sezeryana karar verdik bi anda,, nasibimiz boyleymis