Suheda lknurKcn biz 3senenin sonunda aldık bu güzel haberi cnm hic bi sorunumuz yoktu ve kendiliginden oldu 3sene sonra😍
HalisEbruoban lknurKcn canim o degisiyo kisiden kisiye yumurtlama zamanina bagli ben 8 bucuk aylik evliyim 8 bucuk aylik hamileyim hemen oldu yumurtlama zamanini takip etmen lazim yuksek oldugu gunde birlikte olman lazim peap diye bi uygulama var oradanda takip edebilirsin
Almilam lknurKcn 3 sene bekledik canim ilk evlendğmde hamile kaldm düsük yaptm ondan sonra stresten olmdi 3 sene sonra tekrar hamile kaldm 26 haftalğz kizımla cok sükur👶🙏😇
Gmst Ilk gebeligimde 2.ayda hamile kaldim. Dusukle sonuclandi. Sonra doktorum 3 ay korunma suresi verdi. 4.ay oglusuma hamile kaldim simdi 23.haftadayiz. allah isteyen herkese nasip etsin insallah.
Tugetpak lknurKcn 1 yıl uğraştık olmadı. Doktora gittik tüp bebek olur dedi aşılamayla bile çok dedi doktor. Rahim filmi çektircektim korktum çektirmedim. İçime doğdu ya da Hamile kalmışım o ay 🙂
firdevs 4 senelik evliyim 20 haftalık hamileyim 😍 3 ayda hamile kaldım Doğum kontrol hapının arınması sürdü sanırım oda 👶🏻🤗
NaimeYilmaz 1.5 yılda kaldm ama arada deniyordk belkı tutar dıe hıc her ay denememıstk kısmet bu zamanaymıs
Bnagihan lknurKcn 2.evlilik yıl dönümümde korunmayı o gece bıraktım. Eşim güzel bir şekilde kutladığı için ikna olmustum çocuk fikrine. O gece korunmadım. Daha sonrada erken diyip korumaya devam ettim. Bir kereden birşey olmaz dedim 🤣🤣🤣 ama sonuç ortada cumartesi günü geliyor oğlum.
Fatosumum Bnagihan ayyy bende aynı bizim de sevgililik yıl dönümümüzdü 7.yılımıza girdik sonra korunduk ama nafile 😂😂😂 öbür ay hamile olduğumu öğrendim😂
Fatosumum Bnagihan en azından evlilik yıl dönümümüze denk gelseydi iyiydi daha 8 aylık evliyim 2 aylık hamileyim😂😂
EdaMinaKele lknurKcn evlendim evlenir evlenmez hamile kaldım zaten istiyordum 💖 Suan 27+1 deyiz hayırlısıyla evladımı bekliyorum
tinymiracle Evlendikten bir sene sonra ilk ayda hamile kaldım. Eşime hamile olduğumu ilk evlilik yıldönümümuz de söyledim 🙂
Aysenurtsr 2.5 senelik evliyim. 1 sene sonunda oldu, cunku evliligim ilk senesinde kist ameliyati gecirdim, toparlanmasi yerine gelmesi zaman aldi. SOnra hamile kaldim 🤗
Edos 5 aylık evliyim 5 aylık hamileyim rabbim çok şükür aratmadi🙏 Allahim kimseye aratmasin insallah💖