oslemoslem yani normalde yukselir diyolar ama ben bile sknti yasadim acikcasi cok yavas yukselme oldu ben de de dis gebelik ve kimyasaldan suphelenildi baya simdi bilemedim sizinkini pozitif olsaydi kanda en az betanizin cok cok yuksek olmasi gerekirdi benim suan 2300lerde cunku siz benden bilac gun daha erken adet olmuşsunuz bakınca oyle fikir yurutebildim