hatice42_ kesinlikle buna kayılıyorum kadın doğumcu arayışındayım zaten özel devlet fark etmez devllette bir kadını öneriyorlar ona gideceğim memnun kalmazsam özelden bahakacağım endoktrin doktoru keşke kilo galan verip kalsaydın dedi ben zaten kalamıyordum ki hamile kötü konuşmadı ama hamile kaldığım içinde yargılayan bakışları vardı