Merhaba kızlar tip 2 diyabetliyim ve hamile olduğumu öğrendim 4+4 günlüğüz şu an hamile kalmadan öncede yedüklerime içtiklerime dikkat eden birisiydim ama şekeri özellikle açlık şekerini 100 altına hiç düşüremezdim şimdi hamile kaldım açlığı düşüremiyorum doktora gittim yeni insülin verdi ama yinede düşmüyor çok korkuyorum bebeğe zarar gelecek diye bunu düşünöekten hamileliğime sevinemiyorum bile ilerleyen dönemlerde dahada zorlanacağımı düşününce kafayı yiyecek gibi oluyorum diyabetle hamile kalıp süreci nasıl yönettiniz sağlıklı bebişleriniz oldu mu