Oz26 Sema1643 inşallah öyledir.gelişi süpriz oldu çocuk düşünmüyorduk ama iki haftada çok alıştım sanki 🥺 kaybedersem çok üzülürüm
BlackFish2113 lemonade06 bende tam 6 da gittim sadece kese vardı bugün 8 de gittim kalp atışını duyduk çok şükür. Zor geçiyor bu süreç ama normal muhtemelen 6 da görememeniz
Busraaaakkk pfa 1 ağustosta da benim 7 hafta oluyor insallah güzel haberler alırız kalp atışını duysam rahatlıcam sanırım 🥹
pfa Busraaaakkk Benim de 29 Temmuz da 7 haftalık oluyor inşallah hepimiz kalp atışlarını ve sağlıklı şekilde büyğmesini görelim 🥰