[silindi]
Adet bitiminden 2 gün sonra oldu, aslında 2 gün kaldı ovulasyona da denemeycek gibiyim çok kötü beslendim bu ay biraz beslenmemi düzene sokayım, ağustostada tatile gidip geleyim 2. Adetin gördükten sonra yola devam diyorum 😂 psikolojik olarakta fiziksel olarakta daha çok toparlarım diye düşündüm