[silindi] meryys anlaştık :) benm olma ihtimalim var. Yani hesaplayarak yapmadık da ovülasyon günüme denk geliyor
nurk0 meryys canım bende şubat ayında kürtaj oldum ama bana doktorum korunmam gerektiğini rahmin toparlanması için bunun önemli olduğunu söyledi 2 ay korunduk 2 aydan sonra korumayı bıraktık ve bu süre zarfında folik asite başladım haziran ayındada hamile kaldığım tekrardan bebeğimin kalbi durmasın pıhtılaşma olmasın diye de kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum önem amaçlı kalp atışını daha duymadım salı günü duyacağım inşallah o zamanda iğneye başlayacağız doktor öyle söyledi
meryys nurk0 Sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın ınsallahh kan sulandiriciyi doktor mu verdi, benim perinatoloji uzmanı doktorum genetik sonucunda bir şey yok gerek yok diyor normal bu sonuçların dedi, kaç haftalıkken kürtaj oldunuz birde
nurk0 [silindi] hayır doktor söyledi ama ben gerek duymadım ilk düşükte test yaptırıp bişey olup olmadığına bakmak istedi bende suan yaptırmayı düşünmüyorum dedim ilk hamilelikte illa düşük oluyor dediler boşuna 20-25 bin veril yaptırma dediler o sebepten yaptırmadım
nurk0 meryys evet doktorum verdi iğneyide kalp atışını duyunca başlayalım dedi ben 10. Haftada gittiğimde bebegin kalbi 8. Haftada durmuştu :(
nurk0 meryys test yaptırmadım ben ama doktorum kendisi öyle olabilir diye düşündü o sebepten ilaca başladık
[silindi] meryys annem ısrarla hamilesin yüzünden belli diyor :) belirtiler var ama geçen ay da vardı. Test zamanına da var daha napcam bilmiyorum😁