Rmysa3535 deniz_45 iyi olmaya çalışıyorum zor süreçti maalesef 😢 ama 10.50 geldi oğluşum sağ salim aldım 🥰🥰
deniz_45 Rmysa3535 Allah analı babalı büyütsün inşallah gözünüz aydın darısı ben dahil bütün hamişlerin başına😍
Ipek321 Rmysa3535 oy maşallah mis gibi ne güzel kokar 🥹🥹 iyiyseniz çok şükür Allah’a sağlıkla büyüt bebeğini inşallah canım benim 💜💜
Rmysa3535 Ipek321 amin canım Darısı tüm bekleyenlere 😢🥰 çok şükür iyiyiz ama memeyi tutamıyo ne yapacam bilemedim
Ipek321 Rmysa3535 amin canım benim inşallah 🤲🏼🥰 ah yavrum tutar inşallah asla pes etme ısrarcı ol canım ablamın da başına gelmişti ısrarcı olmasının yaradı. Ama olmazsa da üzülme yine sağlıkla büyüyecek inşallah 🥰