Ipek321 Rmysa3535 Sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına Allah’ım ikinizi de korusun bir avazda kabus bebeğine güzel haberini bekliyoruz 🥹♥️
Rmysa3535 Ipek321 ıyim canım anca gelebildim bebek geldi🥲🥲 suni verdiler saat 10.50 doğdu🥰🥰 şimdi anca toparlandım yazabildim
Rmysa3535 deniz_45 iyi olmaya çalışıyorum zor süreçti maalesef 😢 ama 10.50 geldi oğluşum sağ salim aldım 🥰🥰
Ipek321 Rmysa3535 oy maşallah mis gibi ne güzel kokar 🥹🥹 iyiyseniz çok şükür Allah’a sağlıkla büyüt bebeğini inşallah canım benim 💜💜