Keşke kullansalar ama kullanmayana da bir şey diyemeyiz sonuçta evladı için en çok üzülen de sevinen de kendisi olacaktır , folik asit önemli bir vitamin ve ne yazık ki yediğimiz çoğu besin hormon bombası olduğu için eski vitamin değeri yok o yüzden atalarımıza göre ek vitaminler kullanmak zorundayız