Hayırlı aksamlar kızlar gelinimiz 1 aya yakın olacak hamile olduğunu öğrneli ama folik asit kullanmadı ayın 21 de randevusu var ilk öğrendiği zamanlar gitti sağlık ocağına yazmamışlar sağlık ocakları yabancılara bakıyormuş demişler.(Kız kardeşim hamile değil o kendisine yazdırsaydı da gelinimiz kullanamaz mıydı) bide ücretli de alabilirlerdi ama almamışlar. Yabancı olması da uzun hikaye.Kullanmadı ya birşey olur mu ben çok söyledim ama onlar bişi olmaz dediler. inşaallah birşey olmaz sağlıkla sıhhatli kucağına alır.