B-P-R off bende doğuda yaşıyorum burada sadece devlet var doktor sıkıntısını randevu sıkıntısını çok çektik bu zamana kadar 😔 önümüzdeki hafta artık annemin yanına tekirdağa gidicem orada özelde olacak kontrollerim ve doğumum inşallah bende artık bu aydan sonra düzgün Bi ultrason görüntüsü düzgün Bi Bilgi alıcam inşallah 😍