Huban meraba canım sadece 1 gün var aramızda🙋🏻♀️
Bizimde şuan herşey tamam tek eksik kızımız bi aksilik olmazsa normal düşünüyorum doğumumu😊👍
Ağırlaşmaya başladım yorucu bir işe kalkışsam çok yürüsem ayakta dursam hemen etkileniyorum geceleri mide yanmaları mevcut bebeğim hareketli baya sağa yatsam olmuyor sola yatsam olmuyor arada bacak krampları var böyle böyle geçiyor zaman çok şükür sen ne durumdasın canımm😊😊