1Anne35 ben de bugün 35+6 oldum bana da doktorum 8 Ağustosa sezeryan günü verdi o zaman 38+3 olacağım. 38 i geçince bebeğin ani gelme ihtimali de olabilir diye sezeryan gününü hemen verdiğini söyledi doktorum hem de bir önceki sezeryan yerinin zaman geçtikçe inceldiğinden bahsetti. Her doktorun görüşü farklı oluyor. Hastaneyle aram 1 saat olduğu için ben de çok bekleme taraftarı değilim ani bir geliş olabilir diye