Bumah İlk 2 hamileliğim de yoktu benim 3.hamileliğim de çıktı kaç çıktı hatırlamıyorum28.haftamdaydım ilaçta kullanmadım kızım şükür sağlıklı doğdu sağlık ocağın da topuk kanı alıyorlar ya orda 2.defa istediler çok şükür birşey çıkmadı aramadılar çıksaydı arıyorlarmış.Kızım 2 aylıkken gittim dahiliye kan verdim oda çok şükür temiz çıktı.