Bumah Gebelikte tiroid cikti bende 25 mg lik levitron kullaniyodum 1.7 lere dustu dun kan verdim ama 2.3 lere cikmis doktor normal dedi fakat 6 aydir 1.7 lerdeydi bu neden yükselmiş olabilir ilacimi hep ayni saatte iciyorum duzenli bi sekilde kafama takildi dahiliyeye gitsem mi acaba basina gelen var mii
curlymother Bumah 2.3 yukselebilecek bir deger rahat olun 2.5 bile okey 3 uzeri olursa ilacin dozu arttirilir siz takibe devam edin
Katya1 Bumah bende troid hastasıyım ve gebeyim ilaç kullanıyorm kaç yıldır. Doktorlar troidin gebeyken 2,5 üstüne cıkmamasını istiyorlar. Ayda bir kan verip baktırıyorm değeriniz iyi fakat takipte olun gebelikte yükselebiliyor
xLucy Bumah bende 25 mg kullanıyordum 2 den 5.2 ye çıkmış bu ay , ilacımın dozunu yükseltti doktor ama 2.5 altı normal diye biliyorum, siz takibine devam edin bence 🙏🏻
Efendininannesi Bumah benimde 3.5a yükselmişti 25 mg ilaç kullanıyorum 2.38e düşmüştü sanırım en son dahiliye doktoruna gittiğimde 3ün altındaysa problem yok ilacına devam et eğer 3ün üstünde çıkarsa gel dozu arttıralım dedi aylık kan tahlillerine devam edin yükselip yükselmediğine bakarsiniz
Bumah curlymother simdi ben bunu kendime stres yaparim 2 haftada bir baktirsam surekli kan verdigim icin bi sorun yasarmiyim acaba evet bencede yukselebir 1 ayda baya yukselmis
Bumah Katya1 her ay veriyorum dedigim gibi bu ay 1.7 den yukselmis doktor aslinda normal dedi ama ben neden yukseldi diye tereddut ettim
Yarenasel Bende dun kan verdim Serbest t3 3.08 Serbest t4 1.26 Tsh 6.930 cikmis daha doktora gitmedim ilaç mi baslatir bide sey yazmislar sonuc hastanin kliginiyle uyumsuzsa santruf edilerek gonderilen yeni ornekte tekrari onerilir basina boyle birsey gelen oldumu
Bumah Yarenasel senin hemen ilac baslaman gerekiyo benim 5 kusurle cikti o gun baslatti beni ilaca saglik ocagi
Katya1 Bumah gebelikte hormonlar eksta hızlı çalıştığı için normaldir yükselmesi takipte olunca önlem alınıyor icinizi ferah tutun 🌸
Yarenasel Bumah saglik ocagi ilac yazabiliyor mu bildigim kadariyla bi endokrin yada dahiliyeye gitmek gerek miyormu
Btl0101 Yarenasel Bende şaşırdım sağlık ocağında yaptırmıştım kan testi 5 küsür çıktı doktorum endokrine gönderecekti ama sağlık ocağının testlerinde yanılma olasılığı çok oluyor tekrar yapalım dedi 1küsür çıktı bu seferde.
smgnz Merhaba bende bugün 5+6yım, tshımın 2,97 olduğunu öğrendim doktorum endokrine yönlendirdi pazartesi gideceğim ama ne olur tecrübelerinize dayanarak bilgilendirir misiniz 🙏🏻
Bumah smgnz merhaba panik yapma sakin ilacini duzgun kullanirsan sorun olmaz kullanmazsan eger bebekte zeka geriligi yapiyo her ay gidip baktirman lazim tsh degerini ihmal etme sakin
Yarenasel Btl0101 aaaa ben pazartesiye dahiliye ye gideyim eger gene ayni deger cikarsa zaten mecbur ilac kullancam zaten tahlilde bile bu sekilde not dusmeleri suphelendim
nermn3 Bumah dahiliye ye gitmende fayda var ben kullanıyorum euthyrox 50 mg lık en son 1.7 di ilk trmestırda belli seviyeyi geçmemesi gerekiyor dikkat et dahiliye güzel bilgi verir
Bumah nermn3 benim 3. Trimester belkide doktor o yuzden mi normal dedi acaba orda aklima gelmedi sormak ben sadece onceki degerler bu sekilde degildi biraz yukselmis dedim oda normal aralikta dedi
nermn3 Bumah aynen canım bebek büyüdükçe normal 3. Trimestırsa senn ki 2 lerde olması bencede normal ama sen genede git hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah