Duygu0007 Serays 16 ve 17. Haftalarda cinsiyetin kız oldugunu öfrendbilirsiniz. Erkekbebek cinsiyetini 12. Haftanızda göstermeye baslyor demek istedim
FGozde Bebeğin pozisyonu değişmeyebiliyor ya da uyanmayabiliyor. Ben de çikolata yedim yürüdüm meyve suyu içtim ama ne uyandı ne bacaklarını açtı. Bi de bacakları "çatımın altına" denk geliyo muş (çok anlayamadım ben) ancak alttan görebilirim dedi. 16+2 yiz
Duygu0007 FGozde vala bnm oğluşumda kordonu bacaklarının arasına alık duruyordu doktor bir şekilde hafif dokunuşlarla bebeği düzeltti ve söyledi .
Minik_Hanim Duygu0007 ben 14. Haftada alenen gördüm kızımı.. resmen gorebileyim diye açtı bacaklarini kuzum😊