Oguzela Gizos2606 ya ben hiç gitmedim kendisine evet bnde ismini çok duydum iyi doktor diye ama ne bilim cesaretm yok
Yasemin585858 Oguzela ben 8 aylık olana kadar hep ona gittim son 1 ayda Sivas’a geldim sıcaga dayanamadım demekki orda olsam ortada kaldıydım sırf ertan bey için gidiyordum o doktora
4631 Bende ilk çocuğumda kontrolde doğumda hep Süleyman Aslan a gitmiştim sezeryan yerim o kadar kabarık ve kızarık ki herkeste olan incecik ameliyat izi bende ilk günkü gibi duruyo
ZeynepDK 4631 ilk sezeryanim Sinan hocaya gittim çok çok memnunum izim hiç kalmadı gibi . İkinci hamilelik takibimdede ona gidiyorum çok memnunum çok çok iyi bir doktor
4631 İkinciye hamileyim şimdi tekrar gittim kontrole ona hem ameliyat yerini göstermek için bana verdiği cevap ikinci doğumda orayı lazerle düzeltiriz dedi o yüzden gelişime gidiyorum şimdi Sinan hocaya
4631 Ameliyat Anestezi uzmanlarıyla mı alakalı bilemiyorum ama ne zaman kontrole gitsem çok aceleci fazla hastası olduğu için apar topar girip çıkıyorduk oldu bittiye getiriyordu soracağım soruları bile unutuyordum