Oguzela Ayşegül hocam bir tanedir.. Ayşegül hanım tatildeyken Hüma hanıma gittim evet tatlı bir kadın ama yapması gereken tahlilleri yapmamıştı mesela.. Bebeğimiz normal sınırlarda olduğu halde minyon demişti ama bizim bebenin minyon olma şansı yoktu… Bir de Ayşegül hanımın bebeğimizi kendi bebeği gibi sevmesi görmesi, her zaman güleryüzlü olması, rahatlatıcı konuşması… 10 kere doğum yapacak olsam 10 kere Ayşegül hanımı tercih ederim.. Çok seviyorum yahu