Manolyaa_ korkutmak istemem ama benimde preekalampsi sebebi ile 34. Haftada doğuma alındım 5 gün suni sancı verdiler tüm tedavi yöntemlerini üzerimde denediler resmen yeni çıkan sezaryen yasağı sebebi ile . Asla ne bebek indi ne açılmam oldu ama raporda “her tedavi yöntemini denedik “ diye devlete kanıt suna bilmek için resmen 5 gün eziyete uğradım sonunda kanamam artıp suyum azalınca mecburen sezaryene alındım doktorlar bile üzülüyordu halime mecburuz bizi anla diyorlardı 😟