Manolyaa_ eğer psikiyatri doktorunuz bununla ilgili görüş bildirirse yapılıyor, sizi ve bebeğinizi riske atacaklarını düşünmüyorum, doktorlar bi hasta ile konuşurken duydum. İlk doğumlarda genelde normal doğumu denediklerini söylediler, devlet bu şekilde istiyormuş.