ZeynepKeke doktora git normal sayılmıyor pek internetten bilgiler ne yazık ki bilgi kirliliğinden öteye gitmiyor bende de oldu 6 ve 9 haftalarda bi dolu ilaç kullandım 9. Hafta da olan da usg de kese altında rahimde kanama gözüktü düşük tehlikemin olduğu söylendi rapor aldım dinlendim. Mutlaka git beklediğin kabahat kanama ya sa kahverengi leke hamilelikte ciddiye alınmalı maalesef :/