ZeynepKeke 2 gün önce doktora gittiğimizde kalp atısını alamadı 44 günlük 1 hafta sonra gel dedi bilmiyorum psikolojik mi ama cokta kahverengi akıntım var sırtım ağrıyor ara ara ve cok halsizim bugünde afedersiniz peçeteye kan pıhıtısı gibi bisey geldi ufak sizce ne olabilir ? Düşüyor
Eda0509 ZeynepKeke canım hamilelikte kanama normal değil. Hemen bi acile git. İlaç iğne verirler hemen
Eda0509 ZeynepKeke kanamanın azı ve çoğu hertürlüsü kötüdür. İhmal etme git derim acile. Pihtida geldi demişsin. Pıhtı geldiyse kanaman cogalabilir. Bence kanaman cogalmadan git acile
Sulee123 ZeynepKeke asıl pıhtı gibi olması sıkıntı kese bozuluyor olabilir düşükler bile o şekilde oluyor seni korkutmak istemem ama önlemini al ben yaşadığım için söylüyorum sonra kanama artıyor ve parçalı şekilde daha çok geliyor
Yagmur9833 ZeynepKeke ilk 3 ay dusuk riski yuksek oluyor hele kan bi damla bile olsa normal sayilmaz acile gitmelisin bence insallah bisey yoktur
FatmaAtess Yagmur9833 tatlım bugün bile gitmiş olsan ne fark eder şuan ki durumun hakkında biz ne diyebiliriz düşüyor olabilir mi diye sormuşsun yani en doğrusunun doktora gitmek olduğunu sende biliyosun bence
ZeynepKeke FatmaAtess yok hani başına gelen var mı diyeilk defa yaşıyorum internette normal olabileceği yazmıs o yüzden sordum
FatmaAtess ZeynepKeke tamam canım orda herşey yazar elli kere normal de desek bizim dememizle olmaz bu işler allah korusun
Yenianne7 ZeynepKeke Başlarda kasık ağrısı bel ağrısı gögüs ağrısı vs normaldir ama kanama normal değildir canım en kısa zamanda doktora gitmelisin bence
Sulee123 ZeynepKeke ben doktordan cıktım eve gelmeden kanama başladı halbuki doktorda normaldi herşey yani onun garantisi yok riske atma sonucu merak ettim bizimle de paylaşırsan sevinirim